Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS : Case Sotka Kokkola

Glad, Tomi (2016)

 
Avaa tiedosto
Glad_Tomi.pdf (865.2Kt)
Lataukset: 


Glad, Tomi
Centria-ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016061713163
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia mitä mieltä Sotkan Kokkolan myymälän asiakkaat ovat palvelun laadusta sekä tuotteista ja myymälästä. Sotka on koko maan laajuinen huonekaluketju ja kuuluu Kesko-konserniin. Lähestymistapa tutkimukseen oli kvantitatiivinen.

Apuna käytettiin paperista kysymyslomaketta joita oli jaossa 50 kappaletta paikan päällä myymälässä. Vastauksia palautettiin vain kaksitoista kappaletta. Pienen vastausmäärän takia tutkimustulokset ovat korkeintaan suuntaa antavia. Palautetut lomakkeet käsiteltiin Excel-taulukkolaskentaohjelmalla. Saadut vastaukset olivat kuitenkin kauttaaltaan myönteisiä ja niiden perusteella myymälän toimintaan ollaan hyvin tyytyväisiä. Vain henkilökunnan riittävyys sai hieman kritiikkiä.

Teoreettinen viitekehys käsitteli asiakaskäyttäytymistä, markkinoinnin kilpailukeinoja, asiakaskeskeisyyttä ja asiakaspalvelua.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste