Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Kehäradan vaikutus liityntäpysäköintiin

Ali, Hussein Jibril (2016)

 
Avaa tiedosto
Opinnaytetyo28062016.pdf (2.065Mt)
Lataukset: 


Ali, Hussein Jibril
Hämeen ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016062813399
Tiivistelmä
Kehärata on kaupunkirata, joka kulkee Helsingistä Tikkurilan kautta Helsinki-Vantaan lentoasemalle ja Vantaankosken kautta takaisin Helsinkiin, mutta junat kulkevat myös toiseen suuntaan. Kehäradan pituus on 18 kilometriä, joista 8 kilometriä juna kulkee tunnelia pitkin. Kehärata on luonut 5 uutta juna-asemaa Vantaalle, jotka ovat Kivistö, Aviapolis, Lentoasema, Leinelä ja Vehkala. Lisäksi on 3 asemavarausta, jotka ovat Petas, Viinikala ja Ruskeasanta.

Valitsemani opinnäytetyön aihe on kehäradan vaikutus liityntäpysäköintiin. Työssä tutkitaan, miten kehärata vaikuttaa liityntäpysäköintiä käyttävien ihmisten määrään, ja kuinka nopeasti liityntäpysäköinnin käyttö kasvaa tutkimalla pysäköivien henkilöautojen ja polkupyörien määrää. Valitsin tutkittavakseni kolme uusista liityntäpysäköintipaikoista, jotka sijaitsevat kehäradalla eli Leinelä, Kivistö, Vehkala ja yhden vanhan, joka on Vantaankoski.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste