Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

ELÄVÄ JA LUONNOLLINEN ANIMAATIO BLENDER-OHJELMALLA TOTEUTETTUNA

Hietapelto, Juha (2016)

Avaa tiedosto
juha_hietapelto.pdf (714.5Kt)
Lataukset: 


Hietapelto, Juha
Centria-ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016082513805
Tiivistelmä
Tein ja animoin Centrian pelipajassa Shawn -pelihahmon peliprojektia varten. Olin vastuussa pelihah-mon mallinnuksesta sekä animoinnista. Käyn työssäni tekemääni pelihahmoa esimerkkinä käyttäen läpi eri vaiheita mitkä tekevät animaatiosta juuri käyttötarkoitukseensa elävän ja luonnollisen. Toteuttami-seen käytin Blender -mallinnusohjelmaa ja käyn asiat tämän ohjelman mahdollistamien työtapojen ja työkalujen kautta läpi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste