Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Korkeakoulumarkkinointi Suomessa. Case Laurea: Yhdessä enemmän

Saarinen, Saara (2016)

 
Avaa tiedosto
Laurea julkaisut 65.pdf (7.746Mt)
Lataukset: 


Saarinen, Saara
Laurea-ammattikorkeakoulu
2016
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-799-437-8
Tiivistelmä
Julkaisu käsittelee korkeakoulumarkkinointia ja korkeakoulujen brändejä Suomessa. Samalla se avaa markkinointiammattilaisten työtä, joka on viimeisten vuosien aikana muuttunut merkittävästi muun muassa yhteiskunnallisten ja teknologisten muutosten johdosta. Aihetta käsitellään niin aivojen toiminnan, ihmisen käyttäytymisen, visuaalisuuden, brändimielikuvan muodostumisen kuin vastuullisuuden kautta. Teoriaa peilataan käytäntöön Laurea-casien kautta, jotka kertovat Laurean brändityöstä viime vuosien aikana.

Julkaisu sopii kaikille ihmislähtöisestä markkinoinnista, brändeistä ja visuaalisesta kulttuurista kiinnostuneille, jotka haluavat noudattaa vastuullisen markkinointiviestinnän periaatteita. Julkaisu toimii myös helppolukuisena opaskirjana markkinointiin ja visuaaliseen ajatteluun.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste