Marknadsplan för caféet W Wine & Deli
Urpunen, Ninni (2016)
Urpunen, Ninni
Yrkeshögskolan Novia
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016112216754
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016112216754
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on valmistaa suunnitelma, kuinka W Wine & Deli kahvila sosiaalisen median avulla voi lisätä näkyvyyttään kauppakeskus Sokos Wiklundissa jonka seurauksena kävijämäärä kasvaisi. Kahvila joka mahdollistaa luksusta jokaisen arkeen tarjoaa asiakkailleen espressopohjaisia erikoiskahveja, salaatteja sekä käsintehtyjä makeita sekä suolaisia herkkuja. Kahvila tarjoaa asiakkailleen nautinnollisia hetkiä kaupungin keskeisimmällä paikalla, jossa voi myös nauttia sesongeittain vaihtuvasta viinivalikoiman antimista.
Osana opinnäytetyötäni valmistan W Wine & Delille markkinointisuunnitelman. Jotta pystyn työstämään markkinointisuunnitelmaani, tulen lukemaan markkinointisuunnittelusta, sosiaalisessa mediassa markkinoinnista sekä teen muutaman lyhyen haastattelun sekä kyselylomakkeen.
Opinnäytetyö on jaettu kahteen osaan. Ensimmäisessä osassa käydään läpi markkinointisuunnitelma; mikä se on, miksi se tehdään ja mitä sen laatimiseen tarvitaan. Toisessa osiossa esittelen itse yrityksen ja kerron miksi ja miten olen päätynyt tiettyihin lopputuloksiin. Itse markkinointisuunnitelma löytyy opinnäytetyöni liitteistä
Osana opinnäytetyötäni valmistan W Wine & Delille markkinointisuunnitelman. Jotta pystyn työstämään markkinointisuunnitelmaani, tulen lukemaan markkinointisuunnittelusta, sosiaalisessa mediassa markkinoinnista sekä teen muutaman lyhyen haastattelun sekä kyselylomakkeen.
Opinnäytetyö on jaettu kahteen osaan. Ensimmäisessä osassa käydään läpi markkinointisuunnitelma; mikä se on, miksi se tehdään ja mitä sen laatimiseen tarvitaan. Toisessa osiossa esittelen itse yrityksen ja kerron miksi ja miten olen päätynyt tiettyihin lopputuloksiin. Itse markkinointisuunnitelma löytyy opinnäytetyöni liitteistä