Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Muutos! By Katri Laanisen markkinointisuunnitelma

Mattila, Katariina (2016)

 
Avaa tiedosto
Mattila_Katariina.pdf (904.4Kt)
Lataukset: 


Mattila, Katariina
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016112417094
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on markkinointisuunnitelman laatiminen vasta aloittaneelle kokonaisvaltaisia hyvinvointipalveluja tarjoavalle yritykselle. Suunnitelman avulla on tarkoitus tavoittaa yrittäjän vanhat asiakkaat ja uudet potentiaaliset asiakkaat. Yrityksellä ei ole ollut aikaisemmin markkinointisuunnitelmaa eikä markkinointia ole aiemmin toteutettu suunnitelmallisesti.

Markkinointisuunnitelmaan on pyritty valitsemaan mahdollisimman kustannustehokkaita keinoja, koska yrityksellä ei toiminnan alkuvaiheessa ole markkinointia varten paljoa taloudellisia resursseja. Pääasiassa suunnitelmassa hyödynnettävät markkinointiviestinnän keinot perustuvat sosiaaliseen mediaan. Suunnitelmaan valittuja keinoja ovat myös sanomalehti, sähköposti, sponsorointi sekä henkilökohtainen myyntityö ja puskaradio.

Suunnitelmassa on teoriapohjana käytetty sekä kirja- että internetlähteitä. Yritykseen on tutustuttu ja sen markkinoinnin tavoitteet on otettu selville yrittäjää Katri Laanista haastattelemalla.

Markkinointisuunnitelma on laadittu erityisesti kahden teeman pohjalta. Ensimmäinen tärkeä huomioon otettava seikka suunnitelmassa on se, että yritys toimii pienellä paikkakunnalla. Markkinointisuunnitelmassa on pyritty ottamaan huomioon pienellä paikkakunnalla toimivan yrityksen markkinoinnin mahdollisuudet ja haasteet. Toisekseen yrityksen palvelutarjonnan luonne vaatii erityisesti asiakasarvon ja kokemuksellisuuden huomioimista markkinoinnissa.

Opinnäytetyö on tehty syys-marraskuussa 2016 ja yrityksen on tarkoitus ottaa markkinointisuunnitelma käyttöönsä tammikuussa 2017.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste