Kekäle Oy:n kanta-asiakasmarkkinoinnin kehittäminen
Laasonen, Ville (2016)
Laasonen, Ville
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016112517606
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016112517606
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa uudistuksia kanta-asiakasmarkkinointiin Kekäle Oy:lle. Työssä selvitettiin mikä on toimeksiantajan lähtötilanne ja millaisia mahdollisia kehitystoimenpiteitä kanta-asiakasmarkkinointiin voitaisiin tehdä.
Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä ja tiedonkeruu suoritettiin teemahaastattelulla sekä benchmarkingia käyttäen. Teemahaastatteluun valittiin neljä työntekijää, jotka työskentelevät Joensuun myymälässä eri tehtävissä. Kirjoittajan omaa työkokemusta yrityksessä on käytetty hyväksi kehitysideoita laadittaessa. Kehitysehdotuksissa on pyritty siihen, että ne olisivat realistisia ja toteutettavissa.
Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä ja tiedonkeruu suoritettiin teemahaastattelulla sekä benchmarkingia käyttäen. Teemahaastatteluun valittiin neljä työntekijää, jotka työskentelevät Joensuun myymälässä eri tehtävissä. Kirjoittajan omaa työkokemusta yrityksessä on käytetty hyväksi kehitysideoita laadittaessa. Kehitysehdotuksissa on pyritty siihen, että ne olisivat realistisia ja toteutettavissa.