Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Kekäle Oy:n kanta-asiakasmarkkinoinnin kehittäminen

Laasonen, Ville (2016)

 
Avaa tiedosto
Laasonen_Ville.pdf (383.5Kt)
Lataukset: 


Laasonen, Ville
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016112517606
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa uudistuksia kanta-asiakasmarkkinointiin Kekäle Oy:lle. Työssä selvitettiin mikä on toimeksiantajan lähtötilanne ja millaisia mahdollisia kehitystoimenpiteitä kanta-asiakasmarkkinointiin voitaisiin tehdä.

Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä ja tiedonkeruu suoritettiin teemahaastattelulla sekä benchmarkingia käyttäen. Teemahaastatteluun valittiin neljä työntekijää, jotka työskentelevät Joensuun myymälässä eri tehtävissä. Kirjoittajan omaa työkokemusta yrityksessä on käytetty hyväksi kehitysideoita laadittaessa. Kehitysehdotuksissa on pyritty siihen, että ne olisivat realistisia ja toteutettavissa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste