Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

LUONTOVALOKUVIEN MARKKINOINTI SOSIAALISESSA MEDIASSA : Case Poreo

Niemelä, Teemu (2016)

Avaa tiedosto
Niemela_Teemu.pdf (2.166Mt)
Lataukset: 


Niemelä, Teemu
Centria-ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016113018256
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada lisää seuraajia toimeksiantajan (Poreo) sosiaalisen median palveluihin ja sitä kautta yrittää myös lisätä yrityksen luontovalokuvien myyntiä. Markkinointi toteutettiin pääasiassa Facebookissa ja Instagramissa, mutta myös sähköpostimarkkinointia kokeiltiin.

Teoriaosuudessa käydään läpi lyhyesti Facebookin ja Instagramin syntyhistoriat. Tämän lisäksi teoriaosuudessa käsitellään markkinointia sosiaalisessa mediassa ja yleisesti ottaen ihmisten internetin ja sosiaalisen median käyttöä.

Käytännön osuudessa käydään läpi tehdyt toimenpiteet, niillä saavutetut tulokset ja mietitään myös mahdollista jatkoa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste