Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Messumarkkinointi onnistuneesti - Estelina Oy

Karikytö, Anni (2016)

 
Avaa tiedosto
Karikyto_Anni.pdf (1.423Mt)
Lataukset: 


Karikytö, Anni
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016120118686
Tiivistelmä
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä käsitellään messumarkkinointia digitaalisen markkinointiviestinnän näkökulmasta. Keskiössä ovat vuoden 2016 I Love Me -messut ja toimeksiantoyrityksen osallistuminen messuille. Opinnäytetyön toimeksiantaja on kosmetiikan maahantuontiyritys, joka toimii pääasiassa B-2-B -periaatteella.

Tässä työssä suunnitellaan ja esitetään vaiheittain yrityksen messumarkkinointi, joka suunnataan ensi kertaa kuluttajille, B-2-C -näkökulmasta. Opinnäytetyön päätavoite on onnistunut messumarkkinointiviestintä toimeksiantoyritykselle. Tämän lisäksi tavoitteina voidaan pitää tuotesarjan tunnettuuden ja näkyvyyden kasvua loppukäyttäjien keskuudessa sekä yrityskuvan kehittymistä. Työssä pyritään myös messuja hyödyntämällä kasvattamaan yrityksen kuluttajista koostuvaa yhteystietokantaa.

Tämä opinnäytetyö koostuu teoriasta ja empiirisestä osasta. Teoriaosuudessa käsitellään messuja mediana, messuihin liittyvää markkinointiviestintää ja esimerkiksi messuilla toimimista. Käsiteltävässä markkinointiviestinnässä on keskitytty yritykselle relevantteihin aiheisiin, kuten blogiyhteistöihin ja digimarkkinointiin.

Empiirisessä osuudessa hyödynnetään teoriaa käytäntöön ja esitellään toimeksiantoyrityksen osallistuminen I Love Me -messuille. Lopuksi arvioidaan itse opinnäytetyön ja messuprojektin onnistumista tavoitteiden ja markkinoinnin kannalta.

Opinnäytetyö on tehty syys-marraskuun aikana vuonna 2016 tiiviissä yhteystyössä toimeksiantoyrityksen kanssa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste