Haku
Viitteet 1-7 / 7
Käsikirja – CREAR digitaalinen palvelutarpeen arviointiväline
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Opiskelijoiden hyvinvoinnin, toimijuuden ja resilienssin vahvistamiseksi on Resilienssi ja tulevaisuususko RETU-hankkeessa (ESR, 2018–2020) kehitetty digitaalinen palvelutarpeen arviointiväline CREAR (https://crear.fi/). ...
Opiskelijoiden hyvinvointi ja tulevaisuususko ammattikorkeakoulussa
(2019)
Tämä julkaisu on tuotettu Toteemi-hankkeen Laurea-ammattikorkeakoulun osatoteutuksessa, jonka teemana oli opiskelijoiden hyvinvointi. Toteemi-hanke on opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama hankekokonaisuus (2017–2019), ...
Oppimista, opettamista ja tutkivaa kehittämistä - sairaanhoitajan työn kaksi vuosisataa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Tässä sairaanhoitajan ja kätilön juhlavuoden 2020 julkaisussa Laurea-ammattikorkeakoulun entiset ja nykyiset opiskelijat ja opettajat esittelevät sairaanhoitajan ja terveydenhoitajan työn oppimista, opettamista ja tutkivaa ...
Yrittäjyyden ytimessä - Kokemuksia alueellisesta yhteistyöstä Tutka-hankkeessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Yrittäjyyden ytimessä -julkaisu kuvaa pienten yritysten innovaatioprosesseja ja kasvua tukeneen Tutka-hankkeen toimintaa ja tuotoksia. Julkaisussa nostetaan esille eri näkökulmia yhteisestä kehittämistyöstä alueellisen ...
Maailma tarvitsee Keijoja - Näkökulmia rikos- ja päihdetaustaisten kokemusasiantuntijuudesta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Julkaisussa lähestytään rikos- ja päihdetaustaisten henkilöiden kokemusasiantuntijuutta eri näkökulmista: henkilökohtaisena prosessina, koulutusmuotona sekä työelämän ja yhteiskunnan tasolla. Julkaisussa kuvataan ...
Läsnä ja etänä: Hybridiopetuksen hyvät käytänteet
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
HYBRIDIOPETUSTILANTEESSA opiskelijoita on läsnä samanaikaisesti luokassa sekä etänä verkkoyhteyden avulla. Tällaisen tilanteen haasteena on luoda tasavertainen oppimistilanne silloin, kun osa osallistujista näkee ja kuulee ...
Ideavarkaissa: 12 pedagogista mallia portfolioista pakohuoneisiin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Tieteen avoimuus on ollut muutaman viime vuoden ajan kuuma puheenaihe korkeakoulukentällä. Avoimuus ei järjestelmällisesti ulotu opetustilanteisiin eikä korkeakoulupedagogiikan käytännönläheisestä toteutusmalleista löydy ...