Haku
Viitteet 1-10 / 10
Pelkkä hyvä tahto ei enää riitä : ennaltaehkäisyn täytyy alkaa oppilaitoksen tai korkeakoulun ylimmän johdon teoilla
(Turvallisuuden ja riskienhallinnan tietopalvelu, 2018)
Monessa oppilaitoksessa ja korkeakoulussa turvallisuus näyttäytyy valitettavasti vieläkin sirpaleisena, ja turvallisuuden uskotaan voitavan toteuttaa ilman tosiasiallisia ja riittäviä resursseja. Tällainen toiminta ei voi ...
Hyvät käytännöt ehkäisevät väkivaltaista radikalisoitumista
(Turvallisuuden ja riskienhallinnan tietopalvelu, 2018)
Turvallisen oppimis- ja työympäristön toteutuminen edellyttää, että oppilaitokset ja korkeakoulut oppivat tunnistamaan myös radikalisoitumisen ja ekstremismin kaltaisia ilmiöitä. Laurea-ammattikorkeakoulun turvallisuusjohtaja ...
Miten päiväkotien tulisi johtaa turvallisuuttaan?
(Turvallisuuden ja Riskienhallinnan Tietopalvelu, 2019)
Kokeilukulttuurilla uutta osaamista koulutusorganisaatioiden turvallisuusjohtamiseen
(Arene ry, 2016)
Suuressa osassa suomalaisia koulutusorganisaatioita on syntymässä turvallisuuden kehittämistä tukeva, turvallisuusmyönteinen ilmapiiri: ne haluavat tehdä työtä turvallisen opiskelu- ja työympäristön mahdollistamiseksi. ...
Kokeilukulttuurilla uutta osaamista koulutusorganisaatioiden turvallisuusjohtamiseen
(Arene ry, 2016)
Suuressa osassa suomalaisia koulutusorganisaatioita on syntymässä turvallisuuden kehittämistä tukeva, turvallisuusmyönteinen ilmapiiri: ne haluavat tehdä työtä turvallisen opiskelu- ja työympäristön mahdollistamiseksi. ...
Myönteinen ilmapiiri ja yhteinen tahtotila Laurea-ammattikorkeakoulun ja -kirjaston turvallisuuden kehittämisen lähtökohtina
(Arene ry, 2015)
Suuressa osassa suomalaisia koulutusorganisaatioita on syntymässä turvallisuuden kehittämistä tukeva, turvallisuusmyönteinen ilmapiiri: koulut haluavat tehdä työtä turvallisen opiskelu- ja työympäristön mahdollistamiseksi. ...
Turvallisuus osana ammattikorkeakoulun yhteiskunnallista vastuuta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Menestyvä ja elinvoimainen korkeakoulu toimii vastuullisesti, kun se huolehtii kokonaisvaltaisesti turvallisuudestaan. Jotta tähän päästään, edellyttää se koko korkeakouluyhteisön huomioimista niin opiskelijoiden, henkilöstön ...
Lähtökohtamme on yhteinen varautumisen tahtotila
(Turvallisuuden ja Riskienhallinnan Tietopalvelu, 2014)
Häiriötön toiminta on oppilaitosten ja korkeakoulujen yhteinen asia. Sen voi rakentaa hyvän varautumisen pohjalle. Työpajamallin kautta löytää uusia ideoita varautumiseen, yhteistä tekemistä ja ymmärrystä, vakuuttaa ...
Laurea näyttää hienoa mallia : Turvallisuusjohtamisen kautta arjen turvaa
(Turvallisuuden ja Riskienhallinnan Tietopalvelu Oy, 2014)
Viestimme on, että turvallisuusjohtamisen kautta voidaan rakentaa turvallinen koulu, toteavat tämän artikkelin kirjoittajat, Laurea-ammattikorkeakoulun turvallisuusalan koulutusohjelman lehtori Soili Martikainen ja ...
Turvallisuusjohtamisen kehitysideat
(Turvallisuuden ja Riskienhallinnan Tietopalvelu Oy, 2015)
AMK-päivillä oli ensimmäistä kertaa esillä turvallisuusjohtaminen omana teemanaan. Miten ammattikorkeakouluissa voidaan jatkossa tunnistaa uusia riskejä ja kehittää turvallisuustyötä johtamisen ja riskienhallinnan keinoin? ...