Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestintäsuunnitelma yritykselle Tessa Oy

Siukosaari, Nina (2017)

 
Avaa tiedosto
opinnaytetyo.pdf (823.4Kt)
Lataukset: 


Siukosaari, Nina
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201701251650
Tiivistelmä
Opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Tessa Oy:lle, joka on vuodesta 1980 toiminut henkilöstöpalveluyritys. Tessa Oy toimii koko Suomen alueella tarjoten erilaisia räätälöitävissä olevia ratkaisuja myymälämarkkinointiin, menekinedistämiseen ja henkilöstövuokraukseen. Opinnäytetyön tavoitteena on tarjota yritykselle tarvittavat keinot tunnettavuuden ja tätä kautta myös yrityksen myynnin ja liiketoiminnan kasvattamiseen. Markkinointiviestintäsuunnitelma on sijoitettu aikavälille 1.1.2017 – 31.12.2017. Vuoden 2016 syksyllä Tessa Oy:n omistajuus siirtyi Harva Marketing Oy:n alaisuuteen, ja tämä on otettu opinnäytetyössä asian vaatimalla tavalla huomioon, vaikka Tessa jääkin toimimaan yhä omalla nimellään ja omana yri-tyksenään.

Työn teoriaosuus käsittelee markkinointiviestintää ja sen suunnittelua, tätä seuraa toimek-siannon kuvaus yritysesittelyineen. Empiirisessä osassa tehdään markkinointiviestinnän suunnittelun kannalta oleelliset analyysit koskien yrityksen ja toimialan nykytilaa, sen toimin-taympäristöä, markkina- ja kilpailutilannetta sekä kohderyhmää.

Teoriaan, analyysien tuloksiin sekä Harva Marketing Oy:n hallituksen puheenjohtajan Tero Ylösen ja Trainers’ House Oyj:n HR & Marketing Coordinatorin Elina Yli-Kyynyn haastattelui-hin perustuen yrityksen vapaaseen käyttöön on luotu markkinointiviestintäsuunnitelma, jota avataan tarkemmin opinnäytetyön lopussa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste