Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Designing a service-dominant business model in the industrial context

Ojasalo, Katri (2017)

 
Avaa tiedosto
Ojasalo.pdf (196.0Kt)
Lataukset: 


Ojasalo, Katri
Editoija
Miettinen, Satu
Routledge
2017
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201702162442
Tiivistelmä
This chapter introduces a comprehensive, easy-to-use tool for designing a customer-centered business model in the industrial context. This tool can help industrial companies implement their service-dominant strategies and facilitate their customers’ value creation. When used in a service design process, this business model tool helps industrial companies better utilize the deep insight of their business customers and design integrated solutions to correspond their customers’ future needs.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste