Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Puualan koulutusohjelman tutustumispaketti

Seppä-Murto, Marko (2010)

 
Avaa tiedosto
Seppa-Murto_Marko.pdf (607.9Kt)
Lataukset: 


Seppä-Murto, Marko
Tampereen ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201004086253
Tiivistelmä
Tarkoituksena oli valmistaa puualaa koskeva tutustumispaketti, jonka avulla nuori opiskelija saa kosketuksen puualaan ja puualan työpaikkoihin. Haastatellessani ammatillisia opettajia he sanoivat, että ”usein ammattialaan tutustujalla on jokin tietynlainen käsitys alasta, mutta se ei välttämättä ole oikea”.
Työtä koskeva aloituspalaveri pidettiin usean ammattilaisen läsnä ollessa. Tällä pyrittiin löytämään mahdollisimman kattavia ratkaisuja tämän tyyppisen tutustumispaketin ongelmakohtien löytämiseksi sekä niiden poistamiseksi. Työtä tehdessäni haastattelin eri alojen opettajia. Tiedustelin heidän kokemuksiaan tutustujista ja siitä mitä nuori opiskelija odottaa pääsevänsä tekemään tutustuessaan ammattialaan.
Tätä työtä on hyödynnetty ja tullaan hyödyntämään tutustujien perehdyttämisessä puualaan. Tarkoituksena on kehittää tutustumispakettia ajan kuluessa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste