Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestintäsuunnitelma ravintola Valkoiselle Ruusulle

Yasa, Ferhat (2017)

 
Avaa tiedosto
Ferhat_Yasa.pdf (709.6Kt)
Lataukset: 


Yasa, Ferhat
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201705036232
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on osa Haaga-Helian liiketalouden koulutusohjelman tutkintoa. Opinnäytetyön aiheena oli tehdä markkinointiviestintäsuunnitelma ravintola Valkoiselle Ruusulle vuosikalenterin muodossa. Vuosikalenteri on suunniteltu kalenterivuodelle 2018.

Ravintola Valkoinen Ruusu on vuonna 2010 perustettu Jyväskylän kaupungin keskustassa toimiva pizzeria / lounasravintola. Ravintolassa on noin 40 asiakaspaikkaa. Opinnäytetyöntekijä on toiminut ravintolan omistajana vuoden 2012 kesäkuusta lähtien. Omistajuus jatkuu tämän opinnäytetyön valmistumishetkellä. Ravintola Valkoinen Ruusu tarjoaa asiakkailleen perinteisen pizzeria valikoiman lisäksi laadukasta lounasruokaa.

Työn tavoitteena on luoda markkinointiviestintäsuunnitelma niin, että se vastaa pienen yrityksen tarpeita ja haasteita. Työ on enemmänkin yleiskattava ohjeistus, jossa on rajattu ne viestinnän ja markkinoinnin alueet jotka ovat realistisia toteuttaa ottaen huomioon kohdeyrityksen resurssit.

Markkinointiviestintä suunnitelma toteutettiin vuosikalenterina. Vuosi suunniteltiin niin, että se sisältää ainoastaan digitaalisen markkinointiviestinnän toimenpiteet. Digitaalisen markkinointiviestinnän katsottiin olevan toimeksiantajan kannalta sopivinta pienen markkinointibudjetin ja resurssien vähäisyyden vuoksi.

Tämän opinnäytetyön teoreettinen osuus pitää sisällään markkinointiviestintää ja sen keskeisempiä osa-alueita. Työssä käytiin läpi markkinointiviestinnän suunnittelua, sen keinoja sekä kanavia. Työ pitää sisällään toimeksiantajasta tehdyn SWOT-analyysin.

Opinnäytetyön tekijä on kerryttänyt suurta henkilökohtaista kokemusta ja tietopohjaa toimiessaan toimeksiantajayrityksen yrittäjänä. Tätä kokemusta ja tietopohjaa on käytetty opinnäytetyön laadullisena menetelmänä sekä tietoperustana.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste