Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma Lip-Lap Laiturille

Palotie, Mikko (2017)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
opinnaytetyopalotie.pdf (1.282Mt)
Lataukset: 


Palotie, Mikko
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201705148060
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunni-telma Lip-Lap Laituri Oy:lle. Yritys on ollut mukana sosiaalisessa mediassa jo useiden vuo-sien ajan, mutta tekeminen ei ole ollut suunnitelmallista. Työn toimeksiantaja halusi saada suunnitelman, jonka avulla se pystyy käyttämään sosiaalista mediaa paremmin hyödyk-seen ja kasvattamaan brändin tunnettuutta. Tavoite on ollut luoda markkinointiviestintä-suunnitelma, jossa hyödynnetään sosiaalisen median maksuttomia palveluita.

Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys keskittyy kahteen osa-alueeseen: markkinointivies-tintään ja sosiaaliseen mediaan. Markkinointiviestinnän luvussa määritellään mitä markki-nointiviestintä on, kuinka sitä voidaan suunnitella ja keinoja sen edistämiseksi. Sosiaalisen median luvussa tutustutaan internetin muutokseen, muotoihin osallistua sosiaaliseen medi-aan sekä eri palveluihin, joita sosiaalisessa mediassa on tarjolla.

Työ toteutettiin toiminnallisena työnä eli niin sanottuna produktina, jonka avulla toimeksian-tajayrityksellä on ohjeistus sosiaalisen median käyttöön tulevaisuudessa. Ohjeistuksen avul-la yrityksellä on mahdollisuus luoda reaaliaikaista ja mielenkiintoista markkinointiviestintää niin vanhoille kuin potentiaalisille asiakkailleen eri sosiaalisen median kanavissa. Produkti perustuu teoriaan, asiantuntijahaastatteluun, toimeksiantajan kanssa käytyihin keskustelui-hin sekä omaan kokemukseeni sosiaalisen median markkinointiviestinnästä. Ohjeistuksen avulla yrityksen työntekijällä tai henkilöllä, joka vastaa sosiaalisesta mediasta on tieto ym-märtää, miten ja miksi sosiaalisessa mediassa ollaan ja kuinka siellä viestitään
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste