Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Visuaalisen markkinointimateriaalin suunnittelu Mori Collectivelle : malliston valokuvaus ja tuotekuvaston luominen

Koskinen, Emma (2017)

Avaa tiedosto
Koskinen_Emma.pdf (33.03Mt)
Lataukset: 


Koskinen, Emma
Turun ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201705107381
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella vaatesuunnitteluyritys Mori Collectivelle visuaalinen markkinointimateriaali. Tarkoituksena oli ottaa yrityksen mallistosta kuvat ja luoda niiden pohjalta tuotekuvas¬to sekä verkkosivulle julkaistavaksi että painettavaksi versioksi. Tuo¬tekuvaston tarkoituksena oli malliston kuvien ohella kertoa yleisesti myös Mori Collectivesta brändinä.

Suunnittelin ja toteutin malliston kuvaukset Mori Collectiven brän¬din tyylisesti sekä heidän toiveidensa mukaisesti, huomioiden myös oman näkemykseni. Opinnäytetyössä tutkin mitä Mori Collective pyr¬ki viestimään kuluttajille markkinointimateriaalin kautta sekä min¬kälainen markkinointimateriaali kuvasti Mori Collectivea brändinä. Tutkimusmenetelminä toimi haastattelu, jonka avulla pyrin ottamaan selvää Mori Collectiven tavoitteista ja toiveista markkinointimateriaa¬lia varten. Hyödynsin myös dokumenttiaineistoa ja benchmarkingia olemassa olevien markkinointimateriaalien tutkimiseen. Sisällytin opinnäytetyöhön lopuksi kyselytutkimuksen, jonka avulla selvitin ku¬luttajien näkemyksen Mori Collectiven brändistä tuotekuvaston kei¬noin. Tarkoituksena oli selvittää onnistuiko Mori Collective tuomaan arvomaailmansa ja avainsanansa esille kuluttajille.

Valmiista markkinointimateriaalista tuli Mori Collectiven brändiin sopiva. Kuluttajien mielikuvat brändistä olivat vahvasti sen mukaisia mitä Mori Collectiven oli tarkoitus viestiä. Tutkimuksessa kuitenkin havaittiin tuotekuvaston olevan liian pelkistetty kuvaamaan brändiä kokonaisuudessaan. Lopun yhteenvedossa pohdin kyselytutkimuksen vastauksia ja sitä miten olisi voinut toimia toisin, jotta viestintä olisi kokonaisuudessaan onnistunut. Tuotekuvasto itsessään oli kuitenkin hyvä ja yhtenäinen kokonaisuus, joka toi Mori Collectiven brändin arvomaailman hyvin esille.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste