Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Käytännön suunnitelma sosiaalisen median markkinoinnin toteutukseen

Ylöstalo, Aino (2017)

 
Avaa tiedosto
Ylostalo_Aino.pdf (2.305Mt)
Lataukset: 


Ylöstalo, Aino
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201705199093
Tiivistelmä
Sosiaalinen media ja sosiaalisen median markkinointi kasvattavat rooliaan nykypäivänä yrityksien päivittäisessä toiminnassa. Siksi siellä aktiivinen toimiminen on yrityksen toimin- nan kannalta tärkeää. Yrityksen tulee motivoida ja sitouttaa työntekijöitään sosiaalisen me- dian sisällöntuottoon aktiivisesti, jotta markkinointi ja viestintä olisi asiakkaisiin vetoavaa sekä värikästä.
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Radisson Blu Seaside hotellille. Työn tarkoi- tuksena on tehdä käytännön suunnitelma sosiaalisen median markkinoinnin tehostamiseen joka samalla lisäisi työntekijöiden sekä asiakkaiden osallistamista.
Teoriaosa koostuu kahdesta pääluvusta. Ensimmäisessä käsitellään digitaalista markki- nointia ja siihen kuuluvia viraalimarkkinointia, sosiaalisen median markkinointia sekä in- bound-markkinointia. Työntekijöiden motivointi ja sitoutuneisuus sosiaalisen median sisäl- löntuottoon ovat käsitelty teoriaosan toisessa pääluvussa. Toimeksiantajan markkinoinnin nykytila on kuvattu ja analysoitu, jotta voidaan laatia toimintaa tehostava käytännön suun- nitelma.
Työ on toiminnallinen ja sen tuloksena syntyi käytännön suunnitelma sosiaalisen median markkinoinnin tehostamiseen ja työntekijöiden sekä asiakkaiden osallistamiseen. Suunni- telmassa on ehdotuksia markkinoinnin tehostamiseen ja nykyisten ohjeiden parempaan käyttöön. Työ pohjautuu SOK ketjuohjauksen sekä Carlson Rezidor Hotel Groupin markki- nointikelloon sekä muuhun yrityksen ohjeistukseen.
Produktin tavoitteena on saada sosiaalisen median markkinointi sujuvammin osaksi joka- päiväistä toimintaa ja samalla osallistaa sekä työntekijöitä että asiakkaita, jotta markkinointi ja viestintä olisi vuorovaikutteisempaa. Työntekijöitä kannustetaan pitämällä leikkimielinen kilpailu sosiaalisen median aktiivisuuteen perustuen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste