Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

MARKET ENTRY STRATEGY FOR GO DOUBLE A OY TO NETHERLANDS

Karpechenkova, Sofia (2017)

 
Avaa tiedosto
Sofia_Karpechenkova.pdf (1.256Mt)
Lataukset: 


Karpechenkova, Sofia
Hämeen ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201705229383
Tiivistelmä
Go Double A Oy is the case company of this Bachelor thesis. This company is providing installation of electric kits and individual customizing of electric bicycles.

The main objective of the research was to find the most suitable entry mode to expand into the Netherlands.

It is possible to divide the research into the three main parts – theory oriented on the possible market entry modes and factors affecting on the choice of it. The second part is the research conducted about the most suitable entry mode and the decision made on the basis of it. The last part of the research was the marketing plan based on the chosen market entry mode.

The best entry mode for Go Double A Oy according to the research is direct export with the help of an agent in the target country. The decision has been based on the research conducted and the survey implemented in the Netherlands.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste