Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kysynnänhallintaprosessin kehittäminen ITIL-viitekehyksen mukaiseksi

Kiuru, Satu (2017)

 
Avaa tiedosto
DemandManagement_SatuKiuru_theseus.pdf (1.838Mt)
Lataukset: 


Kiuru, Satu
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017053011195
Tiivistelmä
Kehittämistehtävässä luodaan yhtenäinen toimintamalli sisäisten tietohallintohankkeiden, projektien, kehitysideoiden ja sisäisiä sovelluksia koskevien muutospyyntöjen kysynnänhallintaan (engl. Demand Management). Kehittämistehtävässä tutkitaan aiempaa käytössä ollutta toimintamallia ja kehitetään paremmin tarpeita vastaava malli käyttämällä apuna haastattelu- ja kyselytutkimuksia, havainnointia sekä teoriatietoutta. Tutkimusstrategia on konstruktiivinen ja keskeisin aineisto kootaan teemahaastattelujen avulla. Kehittämistehtävän teoreettinen viitekehys muodostuu ITIListä sekä ITIL kysynnänhallintaprosessista, joka pyrkii auttamaan liiketoimintaa ymmärtämään eri sykleissä tapahtuvia kysynnänvaihteluja.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste