Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyystutkimus : Simon Auto Oy

Tavaststjerna, Jyri (2017)

 
Avaa tiedosto
Tavaststjerna_Jyri.pdf (1.008Mt)
Lataukset: 


Tavaststjerna, Jyri
Centria-ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017053111335
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Pihtiputaan Simon Auto Oy:n asiakkaiden tyytyväisyyttä. Asiakkaiden tyytyväisyyttä selvitettiin myymälään ja kahvioon, sijaintiin sekä asiakaspalveluun. Tutkimuksessa selvitettiin samalla myös asiakkaiden taustatietoja sekä asiointitiheyttä.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään palvelun laatua, markkinointia yleisellä tasolla, asiakastyytyväisyyttä sekä erilaisia tutkimustyyppejä. Lähteinä opinnäytetyössä käytettiin palvelua, markkinointia, asiakastyytyväisyyttä sekä tilastollista tutkimusta käsittelevää kirjallisuutta.
Asiakastyytyväisyystutkimus suoritettiin kyselylomakkeella Pihtiputaan Simon Auto Oy:ssä. Vastauksia saatiin yhteensä 29 kappaletta.
Tutkimuksen tulosten perusteella asiakaspalvelun laatuun sekä myymälään ja kahvioon oltiin pääosin tyytyväisiä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste