Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Verkkokirjakaupan markkinointiviestintäkanavien hintavertailu

Kivelä, Emmiina (2017)

 
Avaa tiedosto
Kivela_Emmiina.pdf (362.7Kt)
Lataukset: 


Kivelä, Emmiina
Tampereen ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017061113218
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kristillinenkirjakauppa.fi -verkkokaupan markkinointia. Tarkoituksena oli koota eri markkinointiviestintäkanavia, joiden avulla verkkokauppa voi tavoittaa potentiaaliset asiakkaansa. Markkinointiviestintäkanavien hinnoista koottiin hintavertailulaskelma, jossa verrataan eri kanavien kontaktihintoja. Laskelma tukee kristillinenkirjakauppa.fi:tä markkinoinnin päätöksenteossa.

Työ koostuu teoreettisesta viitekehyksestä, markkinointikanavavalinnoista ja hintavertailusta. Teoreettisessa viitekehyksessä käsitellään markkinointiviestintää sekä yleisestä että verkkokaupan näkökulmasta. Markkinointiviestintäviestintäkanavista käsiteltiin perinteisen median kanavia, kuten lehti- ja televisiomainontaa sekä digitaalisen median kanavia kuten verkkosivustojen bannerimainontaa ja Facebook-mainontaa.

Hintavertailuun valittiin markkinointiviestintäkanavat, joiden kautta kristillinenkirjakauppa.fi voisi tavoittaa kristillisistä tuotteista kiinnostuneet henkilöt. Markkinointiviestintäkanaviksi valikoitui kristillisiä ja ei-kristillisiä sanomalehtiä, kristillisiä aikakauslehtiä ja kristillisiä verkkosivustoja. Hintavertailu toteutettiin kontaktihintojen vertailulla. Kontaktihinnat laskettiin lehden levikin tai verkkosivuston kävijämäärän suhteessa mainoksen hintaan.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste