Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Physically based rendering : case Godsbane ja Hear No Evil

Pihlaja, Sampo (2017)

 
Avaa tiedosto
Pihlaja_Sampo.pdf (2.920Mt)
Lataukset: 


Pihlaja, Sampo
Turun ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017061413505
Tiivistelmä
Tämän työn tarkoitus on esitellä Physically Based Rendering teknologiaa sekä esittää kuinka sitä voi soveltaa omiin peliprojekteihinsa. PBR-tekniikan ollessa niin uutta siitä löytyy hyvin vähän julkaistua materiaalia. Olen saanut poimittua kuitenkin olennaisimmat asiat kattavaksi selostukseksi PBR:n vaiheista. PBR soveltuu peligrafiikassa hyvin realistiseen tyyliin ja siihen se on tarkoitettu. Useat artistit ovat kuitenkin osoittaneet, että PBR:n sisäistettyään se venyy myös paljon muuhuin kuin vain realismiin. Projektimme olivat realismia tavoittelevia, ja PBR:n opetteluun se oli juuri oikea lähestymistapa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste