Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Päiväkirjaopinnäytetyö: Service Desk -agenttina Fujitsulla

Granroth, Nicklas (2017)

 
Avaa tiedosto
Opinnaytetyo_Nicklas_Granroth.pdf (192.8Kt)
Lataukset: 


Granroth, Nicklas
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017111316976
Tiivistelmä
Tavoitteena on oman osaamisen ja kehittymisen tarkastelu, Service Desk -agenttina Fujitsulla. Asiakkaanani on suuri suomalainen vakuutus- ja pankkialalla toimiva yritys. Opinnäytetyö kootaan päivittäisen työn kuvaamisella ja raportoinnilla. Aikajakso päiväkirjalle on 12.2016 – 2.2017, sekä yksi viikko lokakuussa.

Service Desk -agentin työtehtäviin kuuluu palvelupyyntöjen hallinnointi ja ratkonta, mitkä saapuvat puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeina. Tuettuja sovelluksia on noin 800, minkä takia suureksi osaksi työtä kuuluu tiedon etsiminen ja selvitystyö.

Lopputuloksena syntyi omaa osaamista kartoittava ja kehittävä raportti. Oman osaamisen kehittäminen on päässyt suurempaan huomioon päivittäisessä työssäni. Havainnoidessani työskentelyäni tein myös huomioita, kuinka tehokkuutta voidaan nostaa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste