Marknadsföringshandbok för nya pop-up verksamheter i Forum Kortteli
Santala, Jennika (2017)
Santala, Jennika
Yrkeshögskolan Novia
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017111417038
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017111417038
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni tavoitteena on luoda markkinointikäsikirja uusille pop-up yrityksille Forum Kortteliin, Turussa. Tulen selventämään mitä pop-up termi tarkoittaa sekä miten markkinointisuunnitelma rakennetaan. Nykypäivänä sosiaalinen media on iso osa markkinointia. Tästä syystä tulen nostamaan esille olemassa olevia eri sosiaalisen median kanavia sekä miten niitä voidaan käyttää pop-up markkinoinnissa.
Lopputuloksesta syntyy markkinointikäsikirja uusille pop-up yrityksille Forum Kortteliin.
Luodakseni markkinointikäsikirjan luen materiaalia siitä, kuinka markkinoida sosiaalisessa mediassa sekä miten luoda markkinointisuunnitelma. Lisäksi hyödynnän SWOT-analyysiä sekä guerillamarkkinointia teorian tukena. Teoria koostuu markkinointi- sekä sosiaalisen median aiheisista kirjoista. Esimerkkinä tulen käyttämään Café Kanel(i)a, joka oli pop-up kahvila Forum Korttelissa helmikuussa 2017.
Lopputuloksesta syntyy markkinointikäsikirja uusille pop-up yrityksille Forum Kortteliin.
Luodakseni markkinointikäsikirjan luen materiaalia siitä, kuinka markkinoida sosiaalisessa mediassa sekä miten luoda markkinointisuunnitelma. Lisäksi hyödynnän SWOT-analyysiä sekä guerillamarkkinointia teorian tukena. Teoria koostuu markkinointi- sekä sosiaalisen median aiheisista kirjoista. Esimerkkinä tulen käyttämään Café Kanel(i)a, joka oli pop-up kahvila Forum Korttelissa helmikuussa 2017.