Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

POWERTEAMPORI ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY

Huhtaviita, Joni (2017)

 
Avaa tiedosto
Huhtaviita_Joni.pdf (1.065Mt)
Lataukset: 


Huhtaviita, Joni
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017112217701
Tiivistelmä
Opinäytetyössä asiakastyytyväisyystutkimus tehtiin Porissa sijaitsevalle Powerteampori yhdistyksen kuntosalille. Yhdistys on perustettu vuonna 2012 ja yhdistykselle ei ole aikaisemmin tehty tämänkaltaista tutkimusta.

Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Powerteampori nimisen kuntosalin asiakaskokemusta- ja tyytyväisyyttä.

Opinäytetyössä käytettiin asiakastyytyväisyyteen, ja asiakaskokemukseen liittyvää kirjallisuutta. Työn teoriaosuudessa käsiteltiin asiakastyytyväisyyttä ja asiakaskokemuksen vaikutusta liiketoimintaan. Tutkimus toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä, jossa apuna käytettiin kyselylomaketta. Tutkimus toteutettiin yhdistyksen Facebook sivujen kautta jaetulla kyselylomakkeella.

Tutkimusaineisto kerättiin Powerteamporin asiakkailta 15.08.2017-31.08.2017 välisenä aikana. Tutkimus suoritettiin kyselylomakkeella, johon asiakkaat vastasivat itsenäisesti. Asiakastyytyväisyystutkimukseen saatiin kaksikymmentä yhdeksän vastausta. Tulokset analysoitiin excelin avulla. Vastauksien perusteella tehtiin johtopäätöksiä ja kehitysehdotuksia.


Tutkimuksen mukaan asiakkaat olivat tyytyväisiä kuntosalin ilmapiirin ja hintatasoon. Positiivista palautetta annettiin myös kuntosalin viihtyisyydestä, turvallisuudesta ja tiloista. Tutkimuksen johdosta kuntosalilla otettiin käyttöön suorapalautejärjestelmä.

Tutkimuksessa todettiin asiakastyytyväisyyden ja kokemuksen olevan liiketoiminnan ydin, asia johon jokaisen yhdistyksen ja yrityksen on hyvä panostaa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste