Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Suosion vaikutuksia pelin markkinointiin

Hoffren, Hanna (2017)

Avaa tiedosto
ONT_Hanna_Hoffren.pdf (926.3Kt)
Lataukset: 


Hoffren, Hanna
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120119216
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten pelin markkinointi toimii sen jälkeen, kun peli on julkaistu ja suosio on saavutettu. Opinnäytetyössä tarkastellaan pelinkehitysprosessia sekä pelin markkinointia ennen ja jälkeen pelin julkaisun.

Tutkimus tutkii haastattelun, uutisartikkeleiden ja muun materiaalin perusteella pelin markki-nointia pelinkehitysprosessin kanssa ennen julkaisua ja julkaisun jälkeen. Tutkimuksen materiaalina käytettiin internetin keskustelufoorumeja, haastattelua sekä peleistä tehtyjä uutisointeja vuosien varrelta.

Lopussa tämä opinnäytetyö selvittää ja kokoaa materiaalin perusteella katsauksen pelin suosiosta pelinkehityksen ja markkinoinnin näkökulmasta, sekä käsittelee tunnettuja pelejä uutisten ja keskustelujen avulla.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste