FSRS Ekenäs Sjöräddare r.f:s marknadsföring i social media
Hindrén, Andreas (2017)
Hindrén, Andreas
Yrkeshögskolan Novia
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120419514
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017120419514
Tiivistelmä
Sosiaalinen media on läsnä vuorokauden jokaisena tuntina, sekä töissä että meidän vapaa-ajalla. Jotta yhdistys tavoittaisi yleisönsä sosiaalisessa mediassa on tärkeää tietää kenelle, miten ja miksi markkinointia tulisi tehdä. Näitä kysymyksiä ja paljon muuta olen opinnäytetyössäni käsitellyt, jotta Tammisaaren Meripelastajien markkinoinnista tulisi yksinkertaisempaa.
Olen analysoinut yhdistyksen sosiaalisen median käyttöä markkinointitarkoituksessa. Olen tämän jälkeen faktojen perusteella tehnyt suosituksen siitä, miten yhdistys voisi muuttaa ja parantaa läsnäoloaan sosiaalisessa mediassa, jotta markkinointi tehostuisi.
Tutkimukseni tuloksena voin todeta, että helpoilla ja kustannustehokkailla toimenpiteillä voidaan käyttäjien suhteen saavuttaa parempi näkyvyys, jakelu ja vuorovaikutus sosiaalisessa mediassa. Esittämieni suositusten avulla yhdistyksen markkinoinnista tulee helpompaa ja siten myös vapaaehtoisten meripelastajien on aiempaa yksinkertaisempaa käyttää sitä sosiaalisessa mediassa.
Olen analysoinut yhdistyksen sosiaalisen median käyttöä markkinointitarkoituksessa. Olen tämän jälkeen faktojen perusteella tehnyt suosituksen siitä, miten yhdistys voisi muuttaa ja parantaa läsnäoloaan sosiaalisessa mediassa, jotta markkinointi tehostuisi.
Tutkimukseni tuloksena voin todeta, että helpoilla ja kustannustehokkailla toimenpiteillä voidaan käyttäjien suhteen saavuttaa parempi näkyvyys, jakelu ja vuorovaikutus sosiaalisessa mediassa. Esittämieni suositusten avulla yhdistyksen markkinoinnista tulee helpompaa ja siten myös vapaaehtoisten meripelastajien on aiempaa yksinkertaisempaa käyttää sitä sosiaalisessa mediassa.