Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Brändi ja tarina : miksi brändejä pitäisi markkinoida tarinoiden avulla?

Vuorinen, Eini (2017)

Avaa tiedosto
Vuorinen_Eini.pdf (4.300Mt)
Lataukset: 


Vuorinen, Eini
Turun ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017112818652
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on perustella, miksi tarinankerronta on merkittävä osa brändimarkkinointia. Teoria pohjautuu kolmeen haastatteluun sekä kirjallisiin teoksiin, niin markkinoinnin kuin käsikirjoittamisen puolelta.

Hyvä mainostarina koskettaa asiakasta ja osoittaa brändin olevan merkityksellinen ku- luttajalle. Taitava tarinankertoja käyttää hyödykseen tunteita ja mielikuvia sekä viestii brändin arvoista ja identiteetistä oivaltavalla tavalla. Opinnäytetyön lopussa on esimerk- kejä mainoksista, jotka käyttävät tarinankerrontaa hyödykseen.

Opinnäytetyö on tarkoitettu mainonnan suunnittelun opiskelijoille ja yrityksille perustele- maan viestinnän tarinallistamisen tärkeyttä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste