Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisten markkinointityökalujen käyttöönotto : case: Milltamo Oy

Busnov, Benjamin (2017)

 
Avaa tiedosto
Busnov_Benjamin.pdf (1016.Kt)
Lataukset: 


Busnov, Benjamin
Tampereen ammattikorkeakoulu
2017
Creative Commons License
Creative Commons Attribution 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017121321141
Tiivistelmä
Elämme uutta valtakautta missä ostajat ohjaavat markkinoita. Digitalisaatio on entistä tärkeämpi ja elinehto monelle yritykselle markkinoilla. Ostotavat ovat muuttuneet radikaalisti. Suurin osa ostajista on päättänyt mistä he tulevat ostamaan tarvitsemansa tuotteen tekemällä oma-aloitteisesti tutkimustyötä ja vertailua internetissä.

Opinnäytetyöni tarkoitus on selvittää digitalisaation mahdollisia teoreettisia hyötyjä Milltamo Oy:lle, joka toimii alihankkijana metalliteollisuudessa.
Kirjallisuuden ja tunnettujen teorioiden avulla, selvitettiin digitalisaation perusteita Milltamo Oy:n toiminta malliin.

Huomasin, että Milltamon kokoiselle yritykselle sopivin vaihtoehto digitaaliseen markkinointiin oli Googlen tarjoamat palvelut. Valitsin nämä palvelut, koska ne synkronoituvat keskenään yrityksen markkinointistrategiaan erinomaisesti ja ovat äärimmäisen kustannustehokkaita.

Valitsin printtimainonnan vertailukohteeksi, koska selvityksessäni huomasin, että tv- ja radiomainostus ei soveltunut yrityksen hintastrategiaan.
Kustannuslaskelmassa sain selville, että digitaalisen markkinoinnin vuosikulut olivat printtimainontaan verrattuna huomattavasti pienemmät. Lisäksi selvitykseni kautta sain tietää, että Milltamon suuruinen yritys pystyisi kattamaan vuoden digitaalisen mainostuksensa 550 eurolla. Halvimmillaan kerta mainostus lehdessä tulisi maksamaan 950 euroa, mikä on lähes kaksinkertainen määrä verrattuna digitaaliseen mainontaan.

Yritys ei ole vielä täysin panostanut digitaliseen mainontaan. Implementoimalla nämä työkalut, yritys vahvistaisi digitaalista näkyvyyttään entistä enemmän.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste