Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Onnibus.com Asiakkuuksien hallinta

Lehtinen, Pieti (2017)

Avaa tiedosto
lehtinen_pieti.pdf (727.9Kt)
Lataukset: 


Lehtinen, Pieti
Hämeen ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017121421463
Tiivistelmä
Onnibus.com on Tampereella sijaitseva kaukoliikennepalveluyritys. Se tarjoaa laadukasta palvelua alhaisin hinnoin ja sen linja-autokalusto on laadukkainta mitä markkinoilla on tarjota. Onnibus on nopea, halpa ja luotettava.

Yritys on avaamassa uutta puhelinpalvelukeskusta asiakaspalveluunsa ja yrityksen kasvaessa CRM-ohjelmiston hankinta on tullut tarpeelliseksi. Ohjelmiston tulee tarjota mahdollisuus asiakasrekisterin ylläpitämiseen ja hallintaan, sekä tehtävien ja niihin liittyvien tikettien luomiseen ja seuraamiseen.

Opinnäytetyö tutkii tarjolla olevia ohjelmistoja ja kerää yhteen niiden edut ja haitat. Lisäksi työ kertoo asiakashallintajärjestelmän hyödyistä ja perustelee, miksi sellaisen hankinta on tärkeää. Opinnäytetyön tarkoituksena on esitellä muutama vaihtoehto järjestelmistä, jotta yritys voi päätyä parhaaseen mahdolliseen tuotteeseen järjestelmää valitessaan.

Asiakkuuden kokonaisvaltaisella ymmärtämisellä on tärkeä rooli modernin liiketoiminnan menestyksessä. Teoriaa tämän ideologian taustalla esitellään opinnäytetyössä, jotta tämän ymmärryksen tuomalla kilpailuedulla voidaan luoda hyvä pohja vahvalle asiakaspalvelukokonaisuudelle.

Asiakashallinta on suuri osa kaupankäyntiä ja siten sitä on tutkittu laajalti, joten kirjallisuutta löytyy runsaasti sekä paperisena että sähköisenä. Tätä tietoa käytetään perustelemaan se, miksi hyvä ja selkeä ohjelmisto asiakkaiden hallintaan on suositeltavaa. Lisäksi tehdään haastatteluna taustaselvitys sille, minkälaisia ominaisuuksia ohjelmalla tulee olla.

Haastattelussa ilmi tulleista ominaisuuksista, joita ohjelmistosta tulisi löytyä, tärkein oli mahdollisuus tehtävätikettien luomiseen. Asiakaspalvelun laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi jokaisesta kontaktista pitää voida luoda erillinen tiketti, tiketeistä on saatava kattavat raportit ja ohjelmiston tulee olla helppokäyttöinen ja nopea.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste