Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

3D-mallinnusprosessi pelikäyttöön

Nieminen, Aleksi (2017)

 
Avaa tiedosto
Nieminen_Aleksi.pdf (1.292Mt)
Lataukset: 


Nieminen, Aleksi
Turun ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017122022205
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia 3D-mallinnusprosessin työvaiheita aina suunnittelusta pelimoottoriin viemiseen asti. Prosessin kulusta oli tarkoitus koostaa asiakkaalle optimaalinen, tuotantotehokas ja helposti luettava työnkulunmalli.

Lisäksi toteutettiin asiakkaan peliin esimerkkinä 3D-malli käyttäen tutkittuja työnkulun vaiheita ja soveltaen ne asiakkaan pelille sopiviksi. 3D-mallin tuli olla sellainen, että sitä voitaisiin käyttää pelissä ja siitä kävisi ilmi kaikki 3D-mallintamisen vaiheet.

Työn tuloksena syntyi peliin valmis 3D-malli ja kaavio, josta käy ilmi 3D-mallintamisen eri työvaiheet ja eri työvaiheiden kestot ja tärkeydet. Mallinnettu 3D-malli tulee asiakkaan projektiin sellaisenaan.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste