Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

KOKKOLAN KALLENTORIN KOTIPIZZAN ASIAKASTYYTYVÄISYYS

Lerto, Petteri; Imponen, Juho (2017)

 
Avaa tiedosto
Petteri Lerto ja Juho Imponen.pdf (1.284Mt)
Lataukset: 


Lerto, Petteri
Imponen, Juho
Centria-ammattikorkeakoulu
2017
Creative Commons License
Creative Commons Attribution 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017122122370
Tiivistelmä
Opinnäytetyömme tavoitteena oli selvittää Kallentorin Kotipizzan asiakkaiden tyytyväisyyttä ravintolan toimintaan. Tavoitteena oli myös tutkia eri osa-alueiden avulla, mihin asiakkaat olivat tyytyväisiä ja mihin eivät. Osa-alueita olivat asiakaspalvelu, ravintolan tilat, ruoka ja yleiset kysymykset. Opinnäytetyön teoriaosuus käsittelee myyntiä, asiakaspalvelua, markkinoinnin käsitettä ja toimintamuotoja sekä markkinoinnin kilpailukeinoja. Markkinoinnin kilpailukeinoista käytiin läpi 7Pmalli ja toimintamuodoista ulkoinen ja sisäinen markkinointi sekä vuorovaikutus- ja asiakassuhdemarkkinointi. Lähteinä käytettiin markkinointiin, asiakastyytyväisyyteen, myyntiin, asiakaspalveluun ja kilpailukeinoihin liittyvää kirjallisuutta.

Opinnäytetyön tutkimusosio toteutettiin tyytyväisyyskyselynä Kokkolan Kallentorin Kotipizzassa. Tiedonhankintamenetelmänä oli Kotipizzassa toteutettava kysely. Vastauksia saatiin 68 kpl.

Tutkimuksen perusteella voidaan todeta, että asiakkaat olivat tyytyväisiä Kallentorin Kotipizzan toimintaan. Palveluun asiakkaat olivat tyytyväisiä kaikilta osin. Tutkimuksesta selvisi, että ruoka ja etenkin sen maku on kiitettävällä tasolla. Tutkimuksessa havaittiin, että ravintolan tiloissa ja ruuan hinta-laatusuhteessa on hieman parannettavaa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste