• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Sosiaali- ja terveysalan kehittämisen ja johtamisen koulutusohjelma, ylempi AMK
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Sosiaali- ja terveysalan kehittämisen ja johtamisen koulutusohjelma, ylempi AMK
  • Näytä viite

ASIAKASLÄHTÖISTEN TYÖTERVEYSPALVELUIDEN KEHITTÄMINEN

Kyllönen, Jaana (2018)

 
 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
Kehittamistehtava Jaana Kyllonen Centria 2018__valmis pdf.pdf (1.166Mt)
Lataukset: 


Kyllönen, Jaana
Centria-ammattikorkeakoulu
2018
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201803083152
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on työelämälähtöinen kehittämistehtävä, jonka aihe on Terveystalon työterveyshuollon palveluiden ja asiakasrajapinnan kehittäminen. Tutkimusote on deduktiivinen kvantitatiivinen survey-tutkimus. Aineisto kerättiin Webropol® -kyselyllä Terveystalon 35–150 henkilöä työllistävien asiakasyritysten nimetyiltä työterveyshuollon yhteyshenkilöiltä.

Opinnäytetyössä kartoitettiin Terveystalon 35–150 henkilöä työllistävien asiakasyritysten työterveyshuollon lakisääteisiä ja työterveyspainotteisia sairaanhoidon, työter-veysyhteistyön ja työhyvinvoinnin palvelutarpeita. Miten asiakasyritykset ovat saaneet ja, miten ne haluaisivat saada tietoa työterveyshuollon palveluista? Avoimella kysymyksellä kartoitettiin asiakasyrityksistä saatavia heikkoja signaaleja uusien työterveyshuollon palveluiden tarpeista.

Tuloksissa korostuivat lakisääteisten työterveyspalveluiden tarpeet. Lisäksi uutena palveluna työterveyshoitajan chat -palvelua pidetään tärkeänä. Työterveys-painotteisissa sairaanhoitopalveluissa asiakasyrityksille on tärkeää, että työntekijä pääsee nopeasti vastaanotolle sairaus- ja työtapaturmatilanteissa. Työterve-yshuollon raportointi on sitä tärkeämpää mitä isompi asiakasyritys on. Työter-veyshuollon palveluista asiakasyritykset kokivat saavansa hyvin tietoa, jota ha-lutaan saada sähköpostitse tai oman työterveyshoitajan välityksellä.
 
Kokoelmat
  • Sosiaali- ja terveysalan kehittämisen ja johtamisen koulutusohjelma, ylempi AMK
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus