Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Myyntipsykologia kuluttajakaupassa

Klemettilä, Emppu (2018)

Avaa tiedosto
Emppu Klemettila opinnaytetyo.pdf (151.6Kt)
Lataukset: 


Klemettilä, Emppu
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201803133316
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia kuluttajan ostopäätökseen vaikuttavia psykolo-gisia tekijöitä.

Työssä käydään läpi myyntipsykologian historiaa lyhyesti ja selvitetään, miten myyntipsy-kologia on ajan saatossa muuttunut. Opinnäytetyössä tarkastellaan myös erilaisia psykolo-gisia taktiikoita, joiden avulla päästään kaupankäyntitilanteessa haluttuun päämäärään. Eri-laiset psykologiset taktiikat toimivat eri tavalla erilaisiin ihmisryhmiin.

Opinnäytetyö käsittelee psykologisia tekijöitä myyntitilanteessa kasvotusten ja verkossa. Työssä vertaillaan, miten erilaiset myyntipsykologian tekniikat eroavat kasvotusten käydys-sä kaupankäynnissä ja digitaalisessa ympäristössä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste