Näytä suppeat kuvailutiedot

Markkinointi sosiaalisessa mediassa - case Scandic Pori

Hämäläinen, Ilona (2018)

dc.contributor.authorHämäläinen, Ilona
dc.date.accessioned2018-03-20T15:58:10Z
dc.date.available2018-03-20T15:58:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.uriURN:NBN:fi:amk-201803163447
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/142258
dc.description.abstractOpinnäytetyöni tarkoituksena oli luoda Scandic Porille Facebook-sivut yhteistyössä Scandic Porin Front Office Managerin Mari Mäkisalon kanssa. Opinnäytetyöhöni kuului oleellisesti myös sosiaalisen median markkinointiin tutustuminen. Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdytään markkinointiin ja sen kehittymiseen vuosien varrella. Teoriaosuudessa käsitellään markkinointia myös kuluttajan näkö-kulmasta. Suurimpana teoria-alueena toimii sosiaalinen media ja sen palveluissa markkinointi. Tämä opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä, tar-kemmin ottaen projektina. Projektin toteutus tapahtui kesäkuu 2017 ja helmikuu 2018 välillä. Projektin tulokset olivat odotusten mukaiset. Facebook-sivujen luomisen jälkeen Scandic Pori on paljon aiempaa näkyvämpi sosiaalisessa mediassa ja pystyy sivujen avulla kehittämään markkinointiaan entistä laajemmin.fi
dc.description.abstractThe purpose of this thesis was to create a Facebook page for Scandic Pori with co-operation of the Front Office Manager Mari Mäkisalo from Scandic Pori. My thesis essentially included familiarizing myself with social media marketing. In the theoretical framework of my thesis I orientated myself with marketing and how it has developed during the years. I also got to know what is the point of view of a consumer in marketing. By far the largest theoretical framework in this thesis is social media and marketing in its’ services. This thesis was produced as a functional thesis, as a project, to be precise. The project took place throughout June 2017 to February 2018. The outcome of the project were up to expectations. After creating the Facebook page, Scandic Pori is now more visible in social media than earlier and they can de-velop their marketing even wider than before.en
dc.language.isofin
dc.publisherSatakunnan ammattikorkeakoulu
dc.rightsAll rights reserved
dc.titleMarkkinointi sosiaalisessa mediassa - case Scandic Porifi
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.identifier.dscollection10024/164
dc.organizationSatakunnan ammattikorkeakoulu
dc.contributor.organizationSatakunnan ammattikorkeakoulu
dc.subject.keywordmarkkinointi
dc.subject.keywordsosiaalinen media
dc.subject.keywordFacebook
dc.subject.degreeprogramfi=Matkailu|sv=Turism|en=Tourism|
dc.subject.disciplineMatkailu


Tiedostot

No Thumbnail [100%x300]

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot