Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakaspalvelun prosessien määrittäminen ja jatkokehittäminen : case: Talokeskus

Hiltula, Tarmo (2018)

Avaa tiedosto
Hiltula_Tarmo.pdf (941.6Kt)
Lataukset: 


Hiltula, Tarmo
Turun ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201803293966
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on määrittää toimeksiantajayrityksen, Talokeskus Oy:n Tampuuri ohjelmistojen asiakaspalvelun eri prosessien vaiheet ja niiden jatkokehittäminen. Prosessivaiheiden kartoittamisen ja kehittämisen tarkoituksena on yhtenäistää eri toimintamallit, sekä saada työt kustannustehokkaammaksi. Suuri asiakasmassa ja rajallinen työntekijämäärä vaikuttavat suoraan asiakastyytyväisyyteen, mikä on käynyt ilmi eri asiakastyytyväisyyskyselyiden kautta. Työn tarkoituksena on laatia prosessivaihekuvaukset, jonka avulla kaikki työntekijät pystyvät toimimaan yhtenäisesti. Työn tarkoituksena on myös jatkokehittää eri prosesseja kustannustehokkaammaksi, jolloin asiakastyytyväisyyttä saadaan nostettua tasaisesti nykyisestä tasosta. Prosessien kuvausta on myös tarkoitus käyttää uuden työntekijän kouluttamisessa.

Yrityksen eri prosessien jatkokehittämisessä tullaan käyttämään IT-alalla globaalisti tunnustettua ITIL v3 prosessikehystä. ITIL -prosessikehyksestä on poimittu eri malleja, joita on sovellettu Tampuuri ohjelmistojen asiakaspalvelun eri prosessien vaiheisiin. Tarkoituksena on tarjota toimeksiantajayrityksen asiakaspalvelun prosessien jatkokehittämiseen selkeä malli, jonka avulla työvaiheiden kehittäminen onnistuu luontevasti.

Työn tuloksena määritettiin työnantajayrityksen asiakaspalveluprosessit selkeästi, sekä malli eri prosessien jatkokehitystä varten.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste