Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Pelihahmon 3D-mallintaminen ja liittäminen interaktiiviseksi pelimoottoriin

Viitanen, Tomi (2018)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Viitanen_Tomi.pdf (1.536Mt)
Lataukset: 


Viitanen, Tomi
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201804104408
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on luoda pelihahmo mobiilipeliin, osana toimeksiantajayrityksen Nopia Oy:n isompaa peliprojektia. Tässä työssä käydään läpi 3D-pelihahmon kehityksen työvaiheita hyödyntäen pelinkehitysympäristö Unitya ja 3D-mallinnusohjelma Blenderia. Lopuksi selvitetään, miten hahmo saadaan interaktiiviseksi käyttäjälle.

Pelihahmon kehitys aloitetaan suunnittelemalla konsepti, jonka jälkeen tutustaan miten 2D-kuva voidaan muuttaa kolmiulotteiseksi mallinnukseksi. Seuraavaksi hahmolle luodaan lyhyitä animaatioita ja tutustutaan, miten ne saadaan lopulliseen mobiilipeliin.

Lisäksi opinnäytetyössä selvennettään 3D-ohjelmistojen peruskäsitteitä sekä pelimoottorin etuja.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste