Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Opas: Uuden artistin brändin rakentaminen : Case: 325 Media

Rämö, Essi (2018)

Avaa tiedosto
OPPARI.pdf (970.3Kt)
Lataukset: 


Rämö, Essi
Hämeen ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805036332
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena uuden artistin henkilöbrändin rakentaminen. Työn päätutkimuskysymyksinä ovat ”Miten uuden artistin brändiä rakennetaan?” ja ”Millä konkreettisilla tavoilla rakentaminen tapahtuu?”. Alakysymyksenä opinnäytetyössä on ”Kuka uuden artistin henkilöbrändiä rakentaa?”.

Työn tavoite on vastata kysymyksiin mahdollisimman laajalla, mutta helposti ymmärrettävällä tavalla. Tavoitteena on myös auttaa asiasta kiinnostuneita saamaan kaiken tarvitsemansa tiedon helposti yhdestä oppaasta.

Työn tilaaja on 325 Media, joka on suomalaisiin pop-artisteihin keskittyvä levy-yhtiö. Yhteyshenkilönä toimii Karri Kiuru. Opinnäytetyö toteutetaan toiminnallisena opinnäytetyönä. Työssä kerätään tietoperustaa musiikkialasta ja brändin rakentamisesta. Prosessissa haastatellaan kolmea alan ammattilaista ja haastattelut analysoidaan.

Tämän opinnäytetyön teoreettinen osuus koostuu henkilöbrändistä, sen rakentamisesta ja musiikkibisneksestä. Avainsanoja ovat brändi, henkilö-brändi, artisti, levy-yhtiö ja musiikki. Tutkimusaineiston keruumenetelminä käytettiin teemahaastattelua, SWOT-analyysiä sekä teorialähtöisen sisällön analyysiä.
This thesis is a study for building a brand to a new artist. The primary research question is “How to build a new artists brand?” and two lower questions are “What are the systematic tools for building a new artists brand?” and “Who builds the new artists brand?”.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste