Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Yrityksen markkinointi ja tapahtumajärjestäminen : Case: Naistenpäivä-tapahtuma

Siipola, Maria; Mäki, Elli (2018)

Avaa tiedosto
maki_siipola.pdf (543.7Kt)
Lataukset: 


Siipola, Maria
Mäki, Elli
Centria-ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805158261
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä kerromme suunnittelemastamme ja toteuttamastamme naistenpäivä-tapahtumasta Himangan K-Marketissa. Toteutimme tapahtuman yhteisellä työpaikallamme naistenpäivänä 8.3.2017. Opinnäytetyömme päämääränä oli järjestää tapahtuma, suunnitella sen sisältöä ja markkinoida sitä.

Tapahtumaa järjestäessämme pohdimme tapahtumamarkkinoinnin merkitystä ja sen hyötyjä yritykselle. Työmme on toiminnallinen opinnäytetyö ja se koostuu teoreettisesta osuudesta sekä toiminnallisen osuuden kuvauksesta, jonka tarkoituksena oli järjestää koko Säästötalon yhteinen naistenpäivä-tapahtuma.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste