Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalinen media seutumarkkinoinnissa

Laaja, Samuel (2010)

 
Avaa tiedosto
Laaja_Samuel.pdf (1.072Mt)
Lataukset: 


Laaja, Samuel
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201005199788
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median hyödyntäminen Porin seutukunnan markkinoinnissa. Tavoitteena oli etsiä tietoa, esimerkkejä, mahdollisuuksia ja uhkia, joita sosiaalisen median käyttöön liittyy. Lisäksi tarkasteltiin sen soveltuvuutta seutumarkkinointiin ja etsittiin oppimiskohteita yritysmaailmasta, miten seutumarkkinointia voitaisiin toteuttaa sosiaalisen median avulla. Tämä työ on suunnattu niille, jotka haluavat tietää sosiaalisesta mediasta ja sen soveltuvuudesta seutualueiden markkinoimiseen. Sosiaalista mediaa pidetään yhä jokseenkin tuntemattomana toimintaympäristönä. Se vaikuttaa silti lupaavalta vuorovaikutusmahdollisuudelta ihmisten kanssa aluerajoista riippumatta. Oikein käytettynä ja hyvin suunniteltuna siitä voi tulla merkittävä väline seutukunnan vetovoimaisuuden markkinoinnissa aluerajojen ulkopuolelle.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste