Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Visuaalinen ilme ja graafinen ohjeistus - Aino ja Eino Lääkehoitopalvelut Oy

Aarnio, Aku (2018)

 
Avaa tiedosto
Aarnio_Aku.pdf (2.878Mt)
Lataukset: 


Aarnio, Aku
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805229566
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on analysoida visuaalisen ilmeen ja graafisten elementtien merkitystä yritykselle. Opinnäytetyössä käydään läpi, kuinka suunnitellaan ja toteutetaan uusi visuaalinen ilme ja graafinen ohjeistus yritykselle. Visuaalisen ilmeen tarkoitus on korostaa yrityksen määrittelemiä arvoja, toimintaperiaatteita sekä tavoitteita. Visuaalinen ilme on yksi kokonaisuus, joka sisältää monia eri elementtejä. Visuaaliseen ilmeeseen kuuluu yrityksen logon, sloganin, typografian, kuvien ja värimaailman käyttö yrityksen omissa materiaaleissa kuten tuotekorteissa, käyntikorteissa, kotisivuilla sekä asiakirjoissa.

Opinnäytetyön tärkein päämäärä on suunnitella ja toteuttaa uudenlainen ja vahva perusta yrityksen visuaaliseen ilmeeseen sekä ohjata yritystä hyödyntämään sitä liiketoiminnassaan. Se, että yrityksellä on uskottava visuaalinen ilme sekä graafiset materiaalit, luovat automaattisesti enemmän uskottavuutta yrityksen toimintaan sekä vahvistaa jo olemassa olevan yrityksen identiteettiä. Opinnäytetyön tarkoituksena on tuottaa yritykselle uusi visuaalinen ilme, joka pitää sisällään logon ja värimaailman. Uudelle visuaaliselle ilmeelle luodaan graafinen ohjeistus, jotta sitä käytetään oikein ja tehokkaasti. Opinnäytetyön lopputuotoksena syntyvä markkinointimateriaali sisältää uuden logotyypin, käyntikortit, tuotekortit ja asiakirjapohjan.

Opinnäytetyössä kerrotaan tämän projektin tarkoituksesta ja sen tavoitteista sekä pureudutaan tarkemmin yrityksen visuaalisen ilmeen merkitykseen yritysmaailmassa. Tämän lisäksi käydään läpi tarkemmin yrityksen imagoa, identiteettiä ja brändiä, mitä ne tarkoittavat sekä miten ne vaikuttavat yrityskuvaan. Myöhemmin opinnäytetyössä pureudutaan graafiseen ohjeistukseen ja kerrotaan mitä se pitää sisällään ja kuinka sitä pitäisi hyödyntää. Tämän jälkeen käydään läpi suunnitteluprosessi, sen eri vaiheet ja mihin lopputuloksiin päädyttiin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste