Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalinen markkinointisuunnitelma Stall Olympokselle

Viitikko, Veera (2018)

 
Avaa tiedosto
Oppari_Veera.pdf (1.428Mt)
Lataukset: 


Viitikko, Veera
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805249918
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön keskeisenä tarkoituksena on laatia digitaalinen markkinointisuunnitelma hevosalalla toimivalle yritykselle. Työssä tutkitaan mitä digitaalinen markkinointiviestintä on ja miten Facebookia, Instagramia ja yrityksen omia verkkosivuja voidaan hyödyntää yrityksen markkinointiviestinnässä. Työssä tutustutaan myös toimeksiantajan kilpailijoihin, jotta saadaan käsitys, miten he hyödyntävät markkinointiviestinnässään edellä mainittuja välineitä.

Työ on toiminnallinen ja lopputuloksena on toimeksiantajalle palautettava digitaalinen markkinointisuunnitelma. Produkti on toimeksiantajan toiveesta rajattu koskemaan vain Facebookia, Instagramia ja verkkosivuja markkinoinnin välineenä.

Digitaalinen markkinointiviestintä on laaja käsite ja sen hyödyntäminen yrityksen markkinointiviestinnässä kasvaa asiakkaiden siirtyessä käyttämään digitaalisia palveluita. Facebook ja Instagram tarjoavat hyviä työkaluja yrityksen kohdeyleisön tavoittamiseen. Verkkosivujen käyttö markkinointiviestinnässä on tärkeää, sillä verkkosivut ovat suora kanava yritykseen ja heidän tuotteisiin sekä palveluihin. Niiden avulla asiakas muodostaa mielikuvan yrityksestä. Verkkosivujen huolellinen suunnittelu ja ylläpito varmistavat, että asiakkaille annetaan positiivinen, informatiivinen ja kattava kuva palveluntarjoajasta.

Kilpailijakartoitus osoitti, että digitaalinen markkinointiviestintä on hevosalalla vielä lapsen kengissä, joten digitaalista markkinointisuunnitelmaa hyödyntäen toimeksiantaja voi pienellä panostuksella saavuttaa merkittäviä tuloksia markkinoinnissa. Opinnäytetyössä tehtävän produkti on toimeksiantajalle hyödyllinen tietopaketti Facebookin, Instagramin ja verkkosivujen käyttämisessä osana yrityksen markkinointiviestintää.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste