Digitaalinen markkinointi : case Ykköskorjaamo Ky:n digitaalinen markkinointi
Korkiakoski, Sinikka (2018)
Avaa tiedosto
Lataukset:
Korkiakoski, Sinikka
Centria-ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018052410111
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018052410111
Tiivistelmä
Opinnäytetyö käsittelee digitaalista markkinointiviestintää. Opinnäytetyön toimeksiantaja on nivalalainen Ykköskorjaamo Ky, joka on erikoistunut kolariautojen korjauksiin ja maalauksiin. Ykköskorjaamo Ky:ltä on puuttunut suunnitelma digitaalisesta markkinointiviestinnästä. Yrityksellä on tällä hetkellä käytössä digitaalisessa markkinointiviestinnässä nettisivut, jotka ovat keskeneräiset.
Teoriaosuudessa on käsitelty markkinointia yleensä ja digitaalista markkinointiviestintää. Digitaalisessa markkinointiviestinnässä on käyty läpi eri osa-alueita ja perehdytty niihin tarkemmin. Empiirisessä osiossa käsitellään Ykköskorjaamo Ky:n nykyistä markkinointia ja digitaalisen markkinoinnin kehittämistä.
Tavoitteena tässä työssä oli tutustua erivaihtoehtoihin, joita digitaalinen markkinointi tarjoaa. Saatujen tietojen perustella tehtiin suunnitelma Ykköskorjaamo Ky:n digitaalisesta markkinointiviestinnästä.
Teoriaosuudessa on käsitelty markkinointia yleensä ja digitaalista markkinointiviestintää. Digitaalisessa markkinointiviestinnässä on käyty läpi eri osa-alueita ja perehdytty niihin tarkemmin. Empiirisessä osiossa käsitellään Ykköskorjaamo Ky:n nykyistä markkinointia ja digitaalisen markkinoinnin kehittämistä.
Tavoitteena tässä työssä oli tutustua erivaihtoehtoihin, joita digitaalinen markkinointi tarjoaa. Saatujen tietojen perustella tehtiin suunnitelma Ykköskorjaamo Ky:n digitaalisesta markkinointiviestinnästä.