Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyys Sale Vanha-Ulvilassa

Lintula, Jukka-Ville (2018)

Avaa tiedosto
Lintula_Jukka-Ville.pdf (692.2Kt)
Lataukset: 


Lintula, Jukka-Ville
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018052510328
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Sale Vanha-Ulvilan asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyötyö on kvantitatiivinen kyselytutkimus. Asiakastyytyväisyyttä tutkittiin strukturoidulla kyselylomakkeella. Kysymykset käsittelivät asiakaspalvelua, myymälää, asiakkaan vaikutusmahdollisuuksia sekä saavutettavuutta.

Työn teoriaosa perustuu kirjallisuuteen markkinointimixistä, markkinoinnin 4P-mallista, vähittäiskaupan kilpailukeinoista, asiakastyytyväisyydestä, markkinointitut-kimuksesta, kaupan toimialasta ja sen kehityksestä.

Tutkimuksessa käytettiin kvantitatiivista menetelmää. Tutkimusaineisto kerättiin kyselylomakkeella. Lomakkeita jaettiin kaupassa 4 päivän ajan 274 kappaletta. Vastauksia kyselyyn saatiin 134 kappaletta.

Työn tutkimusosa esittelee tutkimustulokset ja käsittelee niitä työn teoriaosan avulla.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste