Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Ravintola Junkin asiakastyytyväisyys

Mattila, Maria; Anttila, Virve (2010)

 
Avaa tiedosto
mattila_maria.pdf (464.9Kt)
Lataukset: 


Mattila, Maria
Anttila, Virve
Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010052110153
Tiivistelmä
Opinnäytetyön teoriaosiossa käsitellään palvelua, asiakaslähtöistä markkinointia ja asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Alavieskassa sijaitseva Ravintola Junki.

Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Ravintola Junkin asiakkaiden tyytyväisyyttä ravintolan toimintaan sekä asiakkaiden asiointiin vaikuttavia tekijöitä. Tutkimus toteutettiin heinäkuussa 2009 informoituna kyselynä, johon asiakkailla oli mahdollisuus vastata asioidessaan Ravintola Junkissa. Vastauksia saatiin 59 kappaletta.

Tutkimustuloksista havaittiin, että asiakkaat olivat tyytyväisiä ravintolan toimintaan. Palveluun oltiin erityisen tyytyväisiä ja se sai erityisesti kiitosta. Aukioloaikoja toivottiin myöhemmiksi sekä lisää elävää musiikkia. Ravintolassa asioitiin viihtyisän ilmapiirin ja hyvän pavelun vuoksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste