Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Marketing plan for social media : Sleep Green Eco Youth Hostel Barcelona

Broström, Milla (2018)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Brostrom_Milla.pdf.pdf (724.9Kt)
Lataukset: 


Broström, Milla
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018060612842
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoite oli laatia sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Sleep Green Eco Youth Hostel Barcelonalle. Tutkimuskysymys oli, miten kehittää sosiaalisen median markkinointia Sleep Green Eco Youth Hostelissa. Tutkimuksessa käytettiin myös alakysy-myksiä: missä sosiaalisen median kanavissa asiakkaat haluavat seurata hostellia tulevai-suudessa ja saada tietoa hostellista ja Barcelonasta sekä minkälaista sisältöä asiakkaat ha-luavat nähdä tulevaisuudessa sosiaalisessa mediassa.
Työssä käytettiin määrällisen tutkimuksen menetelmää. Kvantitatiivinen tutkimus tehtiin Webropol-kyselytyökalulla, ja kysely toteutettiin paperiversiona paikan päällä Sleep Green Eco Youth Hostel Barcelonassa. Kyselyyn vastasi 77 vastaajaa.
Tutkimustulokset osoittivat, että hostellin asiakkaat haluavat seurata hostellia Facebookis-sa ja Instagramissa enemmän kuin muissa sosiaalisen median kanavissa. Eri ikäryhmissä ja kanavien suosiossa tulevaisuudessa ei ollut merkitsevää eroa. Kaikki hostellin asiakkaat haluavat seurata hostellia yllä mainituissa kanavissa. Sosiaalisen media markkinointisuunni-telma suunnattiin kaikille asiakkaille. Tutkimustuloksiin perustuen suositellaan toteutta-maan ehdotuksia markkinoinnissa, kasvattaakseen hostellin näkyvyyttä sosiaalisessa me-diassa, asiakastyytyväisyyttä ja hostellin kävijämäärää.
Tulokset tarjosivat tietoa asiakkaiden mielipiteistä tämän päivän sosiaalisesta mediasta. Tulokset osoittivat myös mitkä ovat useimmin käytetyt sosiaalisen median kanavat ja asi-akkaiden aktiivisuuden sosiaalisessa mediassa. Tuloksia voidaan soveltaa edelleen sosiaali-sen median markkinoinnin kehittämisessä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste