Markkinointi sosiaalisessa mediassa : Opas Pajulahden Seikkailupuistoon
Salo, Heini-Maria (2018)
Salo, Heini-Maria
Tampereen ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018060111814
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018060111814
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, miten markkinointi sosiaalisessa mediassa toimii. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Pajulahden Seikkailupuistoon. Tavoitteena opinnäytetyössä oli selvittää sosiaalisen median keskeisimmät näkyvyyttä parantavat keinot ja luoda sen pohjalta strategia toimeksiantajalle sosiaalisen median käytöstä. Työn raporttiosuuteen hankittiin mahdollisimman spesifioitua tietoa sosiaalisen median kanavien käytöstä.
Työn produktina tuotin sosiaalisen median oppaan toimeksiantajan työssä käytettäväksi. Oppaan on tarkoitus toimia hyödyllisenä apuvälineenä toimeksiantajan työssä ja toimia strategiana sosiaalisen median markkinoinnissa. Opas toteutettiin selvitetyn tiedon pohjalta käyttäen 5T-metodia, jonka Korpi (2010) esittelee kirjassaan Markkinointi sosiaalisessa mediassa. Produktissa pohdittiin ja esiteltiin erilaisia keinoja strategian onnistumiseksi.
Työn produktina tuotin sosiaalisen median oppaan toimeksiantajan työssä käytettäväksi. Oppaan on tarkoitus toimia hyödyllisenä apuvälineenä toimeksiantajan työssä ja toimia strategiana sosiaalisen median markkinoinnissa. Opas toteutettiin selvitetyn tiedon pohjalta käyttäen 5T-metodia, jonka Korpi (2010) esittelee kirjassaan Markkinointi sosiaalisessa mediassa. Produktissa pohdittiin ja esiteltiin erilaisia keinoja strategian onnistumiseksi.