Luksuspalveluasenne
Kuivanen, Miisa (2018)
Kuivanen, Miisa
Tampereen ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112017542
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112017542
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitä luksuspalveluasenteella tarkoitetaan ja onko se hyödynnettävissä myynninedistämis- ja kohtaamismarkkinointia tarjoavan Twistfinlandin tulevaisuuden palveluissa. Opinnäytetyön tarkoituksena on löytää konkreettisia työkaluja luksuspalveluasenteen ominaisuuksien tuomiseen osaksi palvelua.
Opinnäytetyössä esitellään luksuksen ja palvelumuotoilun teoriat. Palvelumuotoilun teorian avulla on tarkoitus antaa konkreettisia keinoja luksuksen tuomiseen osaksi palvelua ja edelleen luksuspalveluasenteen tuomiseen osaksi luksuspalvelua.
Opinnäytetyön lopputulosten perusteella luksuspalveluasenne on se osa joka yhdistää asiakkaan ja palveluntuottajan. Luksuspalveluasenne on olennaisessa roolissa onnistuneen luksuspalvelukokemuksen syntymisessä, jossa yhdistyy asiakkaan kokemat aistit ja kohtaaminen.
Luksuspalveluasenne on hyödynnettävissä Twistfinlandin tulevaisuuden palveluissa, mutta palvelut täytyy ensin kehittää palvelumuotoilun prosessin avulla ja siinä yhteydessä muotoilla ne luksuspalveluasenteen mukaisesti.
Opinnäytetyössä esitellään luksuksen ja palvelumuotoilun teoriat. Palvelumuotoilun teorian avulla on tarkoitus antaa konkreettisia keinoja luksuksen tuomiseen osaksi palvelua ja edelleen luksuspalveluasenteen tuomiseen osaksi luksuspalvelua.
Opinnäytetyön lopputulosten perusteella luksuspalveluasenne on se osa joka yhdistää asiakkaan ja palveluntuottajan. Luksuspalveluasenne on olennaisessa roolissa onnistuneen luksuspalvelukokemuksen syntymisessä, jossa yhdistyy asiakkaan kokemat aistit ja kohtaaminen.
Luksuspalveluasenne on hyödynnettävissä Twistfinlandin tulevaisuuden palveluissa, mutta palvelut täytyy ensin kehittää palvelumuotoilun prosessin avulla ja siinä yhteydessä muotoilla ne luksuspalveluasenteen mukaisesti.