Suggestion of Digital Marketing Channels for XXXXXOy
Uotila, Helmi (2018)
Uotila, Helmi
Hämeen ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112718500
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112718500
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on kirjoitettu XXXXX Oy yritykselle. Opinnäytetyön päämäärä on ehdottaa digitaalisen markkinoinnin kanavia, joiden avulla XXXXX Oy pystyisi mahdollisimman tehokkaasti tavoittamaan kohdeasiakkaansa ja välittämään heille tietoa yrityksestä.
Tämän opinnäytetyön tavoitteet ovat: (1) ymmärtää digimarkkinointia,
digimarkkinoinnin kanavia ja kanavien valintaprosessia. (2) tutkia XXXXX Oy:n kohdeasiakkaita. (3) tutkia XXXXX Oy:n kilpailijoita sekä näiden pohjalta(4) ehdottaa tehokkaimpia digimarkkinoinnin kanavia XXXX Oy:lle ja neuvoa yritystä siitä, mitä kanavia ei mahdollisesti kannata hyödyntää. Tämän opinnäytetyön taustamateriaali on koottu kirjoista, e-kirjoista, artikkeleista, internet-sivustoilta sekä blogeista. Tämä opinnäytetyö pohjautuu materiaaleihin, jotka käsittelevät markkinointia sekä digimarkkinointia.
Tämän opinnäytetyön lopputulema osoittaa, että XXXXX Oy:n haluttu kohderyhmä on aktiivinen useissa digikanavissa. XXXXX Oy:ta suositeltiin tämän opinnäytetyön pohjalta hyödyntämään kotisivuja, online-videoita, Facebookia, Instagramia, mobiilikauppaoptimointia sekä hakukoneoptimointia yrityksen pääasiallisina digimarkkinoinnin kanavina kohdeasiakkaiden tavoittamiseksi.
Tämän opinnäytetyön lopputulos antaa XXXXX Oy:lle pohjan yrityksen digimarkkinointikanavien valinnalle.
Tämän opinnäytetyön tavoitteet ovat: (1) ymmärtää digimarkkinointia,
digimarkkinoinnin kanavia ja kanavien valintaprosessia. (2) tutkia XXXXX Oy:n kohdeasiakkaita. (3) tutkia XXXXX Oy:n kilpailijoita sekä näiden pohjalta(4) ehdottaa tehokkaimpia digimarkkinoinnin kanavia XXXX Oy:lle ja neuvoa yritystä siitä, mitä kanavia ei mahdollisesti kannata hyödyntää. Tämän opinnäytetyön taustamateriaali on koottu kirjoista, e-kirjoista, artikkeleista, internet-sivustoilta sekä blogeista. Tämä opinnäytetyö pohjautuu materiaaleihin, jotka käsittelevät markkinointia sekä digimarkkinointia.
Tämän opinnäytetyön lopputulema osoittaa, että XXXXX Oy:n haluttu kohderyhmä on aktiivinen useissa digikanavissa. XXXXX Oy:ta suositeltiin tämän opinnäytetyön pohjalta hyödyntämään kotisivuja, online-videoita, Facebookia, Instagramia, mobiilikauppaoptimointia sekä hakukoneoptimointia yrityksen pääasiallisina digimarkkinoinnin kanavina kohdeasiakkaiden tavoittamiseksi.
Tämän opinnäytetyön lopputulos antaa XXXXX Oy:lle pohjan yrityksen digimarkkinointikanavien valinnalle.